недеља, 4. октобар 2009.

Ћирилица vs Latinica

Пишете ли ћирилицом или латиницом? Да ли више волите када вам стигне писмо или мејл написано ћирилицом?
Ћирилица vs Latinica
Вечито питање.
Ако кажете ћирилица многи ће вам рећи да сте националисти и навешће вам милион разлога зашто треба писати латиницом.
Ако кажете латиница, многи ће вам рећи да је то светогрђе и да сте антисрби.
Овај пост и сваки следећи ће бити написан ћирилицом. То не значи да сам националиста или да не знам или не желим да пишем латиницом.
То значи да желим да дам свој мали допринос очувању свог писма. Не желим да остане само део традиције. Наравно, користим оба писма, јер мислим да се не треба одрицати онога што имамо, а то су два писма.
Али, за једно од та два писма постоји оправдана бојазан да ће нестати. А то је ћирилица.
Обрадовао ме је јако допис који је стигао на факултет. Према њему сва званична документа треба да буду на ћирилици.
Постоји нада да ћемо је сачувати. Кад кажем ми, мислим на Србе, Русе, Украјинце, Бугаре,... Чини ми се да се ми, иако смо на првом месту, најмање трудимо да сачувамо ћирилицу. Приоритет председника Русије је, како је сам изјавио, увођење ћириличних интернет домена.
Одлична идеја да у веку глобализације која руши све пред собом, сачувамо неку своју посебност.

Нема коментара:

Постави коментар